اگرچه ممکن است خانم های محترم، مشکلات و حملات قلبی را بیشتر مختص مردان بدانند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشند که بیماری های قلبی، یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر خانم ها محسوب می شوند.

احیای قلبی ریوی

 

 

 

 

 

 

 

نشانه های فردی که دچار حمله قلبی شده است چه می باشد؟

1- احساس سنگینی و فشار غیرطبیعی بر روی قفسه سینه، گویی که وزنه سنگینی بر روی قفسه سینه قرار دارد


برچسب‌ها: حمله قلبی

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه دوم آذر 1393 | 12:9 | نویسنده : گروه آموزشی |
احتمالا" تا کنون اسم تمرینات پولایومتریک را شنیده باشید، یک سری حرکات که شامل پریدن، جهش های سریع و تند و حرکات شدید جست و خیز می شود. تمرینات پلایومتریک  نوعی از تمرینات با سوخت هیدروکربن بالا که از انرژی ذخیره شده در عضلات سرچشمه می گیرد و برای رشد عضلات، چابکی، عملکرد قلب، استقامت و سرعت استفاده می شود. مطالعات بیانگر آن است که انجام روزانه تمرینات پلایومتریک با شدت متوسط می تواند تأثیر بسزایی در بالا بردن عملکرد ورزشکاران داشته باشد.

آموزش 10 حرکت پلایومتریک برای سوزاندن کالری بیشتر

در  این مطلب ۱۰ حرکت پلایومتریک را به شما آموزش می دهیم. پیشنهاد می شود دو یا سه نوع از این تمرینات را به برنامه تمرینی خود اضافه کنید و هر حرکت را در ۲ یا ۳ ست با ۱۰ تکرار انجام دهید. لازم به ذکر است این تمرینات سنگین هستند و حتما" باید قبل از انجام آن بدن را به خوبی گرم کنید. برای آموزش بهتر هر حرکت پلایومتریک سعی کرده ایم تصویری مناسب انتخاب کنیم.



ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه بیست و هشتم آبان 1393 | 11:56 | نویسنده : گروه آموزشی |
آسیب های ورزشی فارغ از سطح فعالیت، سابقه ورزشی و حتی تجربه ممکن است برای هر ورزشکاری رخ دهد. فقط ورزش های سخت و سنگین هم آسیب زا نیست، بلکه حتی پیاده روی نیز می تواند موجب آسیب شود. در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم تا در مواجه با آسیب ورزشی اقدامات لازم را انجام دهید و طی روند درمان آسیب ورزشی نیز بهترین توصیه ها را به کار بگیرید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه بیست و هفتم آبان 1393 | 11:43 | نویسنده : گروه آموزشی |
تمام افراد دو نوع سن دارند،حتی خود شما!یکی سن‌شناسنامه‌ای  ودیگری سن عقلی! به عبارت ديگر عملكرد مغزی و ذهنی شما مي‌تواند به شكل باورنكردني بالاتر یا پایین‌تر از سن شناسنامه‌اي‌تان باشد. البته سن عاطفی هم در دسته سن‌های شما قرار می‌گیرد. پس بهتر است در ابتدا با انواع و اقسام سن‌های درونی‌تان آشنا شوید و بعد به کمک یک تست خودتان را بسنجید. 

تعریف سن عقلی  

سن عقلی سنی است که رشد عقلانی فرد را نشان می‌دهد. سن شناسنامه‌ای بر‌ای همه به یک سرعت می‌گذرد و فرد درگذر آن دخالتی ندارد اما سن عقلی با توجه به فاکتورهایی چون ژن، محیط، تغذیه، خانواده و تعلیم و تربیت اجتماعی می‌تواند بیشتر یا کمتر از سن شناسنامه‌ای باشد. 



ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه بیست و ششم آبان 1393 | 12:34 | نویسنده : گروه آموزشی |
حتما" شما هم این موضوع را شنیده اید که هوای سرد می تواند در روند کاهش وزن و چربی سوزی مؤثر باشد! اما آیا واقعا" ورزش در هوای سرد می تواند در سوختن کالری بیشتر و کاهش وزن به شما کمک کند؟ وقتی چنین موضوعی مطرح شد، شور و اشتیاق فراوانی را در بین کسانی که در پی کاهش وزن بودند، ایجاد کرد، حتی باعث شده بود افراد روزانه لیوان های پر از آب سرد بنوشند و متأسفانه دچار سر دردهای ناراحت کننده ای شدند و در آخر هم وقتی هیچ وزنی کم نکردند از این کار نا امید شدند. در این مقاله شما به این واقعیت پی خواهید برد که آیا هوای سرد به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند یا خیر.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه بیست و ششم آبان 1393 | 8:41 | نویسنده : گروه آموزشی |
تصاویر باور نکردنی از ابتدای لقاح تا تولد نوزاد لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه بیست و پنجم آبان 1393 | 12:8 | نویسنده : گروه آموزشی |
تاريخ : یکشنبه بیست و پنجم آبان 1393 | 11:46 | نویسنده : گروه آموزشی |
1.نخوردن صبحانه
کسانی که صبحانه نمی‌خورند قند خونشان به سطح پائین تری افت می‌کند. این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می‌شود.

2. پرخوری
این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگهای) مغز شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه بیست و پنجم آبان 1393 | 11:40 | نویسنده : گروه آموزشی |

گرمادرمانی در آسیب های ورزشی

 

 گرمادرمانی در آسیب های ورزشی

گرمادرمانی در آسیب های ورزشی

موارد استفاده گرمادرمانی سبب کاهش درد رفع اسپاسم عضلانی، کاهش خشکی مفصل و نرم شدن بافتهای نرم و عضلات می گردد از گرمادرمانی می توان در فاز گرم کردن عضلات قبل از شروع به ورزش هم استفاده نمود. بعنوان مثال می توان با استفاده از یک حوله مرطوب و گرم قبل از دویدن عضلات ساق و قبل از والیبال عضلات شانه را نرم و انعطاف پذیرتر نمود.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه یازدهم آبان 1393 | 11:27 | نویسنده : گروه آموزشی |
جهت دریافت کارت شرکت در مسابقات ورزشی اینجا  کلیک نمائید.

تاريخ : سه شنبه ششم آبان 1393 | 9:43 | نویسنده : گروه آموزشی |
  • بازیچه
  • تک درخت تعاون