میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد، برای بودنش ازش تشکر کن،

متشکرم از تمام دوستانی که در طی این سالها مشوق این حقیر و بازدید کننده این وبلاگ بوده و در جهت رشد و تعالی آن همکاری نمودند.

اینک که بدوران بازنشستگی رسیدم بدینوسیله ضمن سپردن مدیریت وبلاگ به دوستان پرتوانم در گروه آموزشی جدید گرگان از تمام عزیزانم حلالیت طلبیده و آنان را به خداوند منان می سپارم.

برای همگان آرزوی توفیق و سلامتی دارم ٪ 

بدرود - علیرضا کدخدایی



تاريخ : جمعه بیست و یکم آذر 1393 | 20:0 | نویسنده : گروه آموزشی |

تری گلیسیرید ها و کلسترول اشاره به دو نوع مختلف از لیپیدهایی است که در خون ذخیره می شوند همچون لیپیدها، کلسترول و تری گلیسیرید ها بسیاری از ویژگی ها را دارا می باشند. آن ها آب گریز هستند، به این معنی که آن ها ترجیح می دهند که آب را دفع کنند تا اینکه جذب کنند.در میزان بالا در خون، هر دو می توانند بیماری هایی مانند سکته مغزی یا بیماری قلبی را بوجود آورند.اما هردوی این لیپیدها تفاوت در عملکرد، فواید و عوارض جانبی دارند

کلسترول و تری گلیسیرید



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه هجدهم آذر 1393 | 9:13 | نویسنده : گروه آموزشی |
ورزش کردن عادت بسیار پسندیده ای است و تا بحال کسی نتوانسته ادعا کند ورزش برای بدن ضرر دارد اما این فعالیت سودمند هم مثل هر کار دیگر یک سری آداب و مقدمات دارد که حتما باید رعایت شود تا نتیجه وارونه ندهد.باید بدانید که اساسا" هر برنامه ورزشی دارای ۲ مرحله بسیار با اهمیت و ضروری می باشد که شامل گرم کردن بدن و سرد کردن آن می باشد.

گرم کردن بدن و سرد کردن آن در ورزش



ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه سیزدهم آذر 1393 | 14:25 | نویسنده : گروه آموزشی |
گرم کردن بدن قبل از هر فعالیت ورزشی یکی از مهمترین بخش های هر برنامه ورزشی می باشد. علم ورزش همیشه به مخاطبین خود این توصیه را بارها مطرح کرده است، که حتما" به گرم کردن بدن اهمیت دهید. اما شاید شما هم به تازگی فعالیت ورزشی رو شروع کرده باشید و به خوبی از مراحل گرم کردن بدن آگاه نباشید. ما در این بخش ویدئویی رو برای شما آماده کرده ایم که گرم کردن بدن رو به شما آموزش می دهد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه یازدهم آذر 1393 | 11:26 | نویسنده : گروه آموزشی |
از زمانی که نسل جدید تلفن های همراه وارد بازار شده اند، کمتر کسی را می بینید که در طول روز چندین بار سرگرم بازی، شبکه های اجتماعی و یا نوشتن و خواندن پیام نباشد. هنگام استفاده از موبایل، معمولا" اکثر کاربران گردن را خم می کنند بنابراین ستون فقرات در وضعیت نامناسبی قرار می گیرد. یعنی گردن به طور طبیعی باید با مهره های گردن در یک خط صاف قرار داشته باشد، ولی در حالت خواندن و نوشتن پیام، گردن خیلی جلوتر از مهره ها قرار می گیرد.

27 کیلوگرم فشار بر مهره های گردن به دلیل استفاده از موبایل



ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه دهم آذر 1393 | 20:50 | نویسنده : گروه آموزشی |
ورزشکار چه حرفه ای باشد و چه مبتدی بدون شک دچار درد عضلات پس از ورزش خواهد شد. اما تا کنون به علت این درد توجه کرده اید؟ دردی که ممکن است حتی تا ۲۴ ساعت پس از ورزش با شما باشد؟

 810-5.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه نهم آذر 1393 | 20:50 | نویسنده : گروه آموزشی |

پاییز به جز هوای خنک، بارانی و برگ‌های رنگارنگ سرماخوردگی را هم با خودش به ارمغان می‌آورد. وقتی با افراد سرماخورده مواجه می‌شویم، یکی از دغدغه‌های همه ما این است که چطور از خودمان محافظت کنیم اما مشکل اینجاست که بیشتر افراد نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند و نمی‌دانند چطور از انتقال آن به دیگران پیشگیری کنند.

بعضی از آداب و رسوم غلط اجتماعی می‌تواند در انتقال این بیماری به دیگران موثر باشد. به این آداب و رسوم، بعضی از عادت‌ها هم اضافه شده که کار را سخت‌تر می‌کند. همین جا بعضی از این موارد را مرور می‌کنیم.

http://mj9.persianfun.info/img/93/9/Cold/01.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه نهم آذر 1393 | 20:23 | نویسنده : گروه آموزشی |

حتما" برای شما پیش آمده که وارد فروشگاه شده و قصد انتخاب یک کفش مناسب دویدن را داشته اید. اما با دیدن مدل های بسیار متنوع حسابی گیج و سر درگم شده باشید! آیا یک کفش ارزان قیمت انتخاب مناسبی است؟ یا اینکه باید نمونه دیگری انتخاب کنم؟ کفش مناسب دویدن کفشی است که اندازه پا باشد، اما همیشه یافتن آن آسان نیست. از آنجا که زمانی زیادی برای تهیه یک جفت کفش صرف می کنید، پس مهم است، تلاش کنید تا روش انتخاب کفش مناسب دویدن را بیابید.

راهنمای انتخاب کفش مناسب دویدن

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه چهارم آذر 1393 | 20:39 | نویسنده : گروه آموزشی |
آیا واقعا” ورزش می تواند باعث طول عمر شود؟

آیا واقعا

اگر از آن دسته از کسانی هستید که سرو کارتان با باشگاه رفتن است، خبرهای خوبی برایتان داریم. تنها با داشتن یک برنامه ی ورزشی سالم می توانید مرگ را برای چند سال گول برنید و برای کسانی که به ورزش نه می گویند و می گویند که ترجیح می دهند تنها مدت کمی را در این دنیا باشند، باید بگوییم که تمرینات مکرر، کیفیت کلی زندگیشان را ارتقاء داده، از آسیب های بدنی، دردهای موضعی و سستی هایی که به عموم افراد فاقد تحرک، در سال های حساس زندگیشان وارد می شود، جلوگیری می کند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه چهارم آذر 1393 | 20:33 | نویسنده : گروه آموزشی |
تاريخ : دوشنبه سوم آذر 1393 | 6:3 | نویسنده : گروه آموزشی |
  • بازیچه
  • تک درخت تعاون